Zarządzanie danymi klientów PUC
Aplikacja PUC | Manage Customer to darmowe rozwiązanie na platformę Android, umożliwiające zarządzanie danymi klientów związanymi z certyfikatem PUC, który potwierdza spełnienie norm emisji spalin przez pojazdy. Użytkownicy mogą rejestrować swoje agencje, dodawać klientów, a także zarządzać listą pojazdów i PUC. Aplikacja zapewnia pełną funkcjonalność bez potrzeby korzystania z papierowych dokumentów, z danymi przechowywanymi na bezpiecznym serwerze.
Aplikacja zawiera wiele przydatnych funkcji, takich jak dashboard z kluczowymi statystykami, możliwość dodawania i edytowania klientów oraz pojazdów, a także generowanie raportów dotyczących PUC. Dodatkowo, użytkownicy mają dostęp do powiadomień o zbliżających się terminach ważności PUC dla ich klientów, co ułatwia zarządzanie terminami. Wersja premium oferuje również możliwość wysyłania SMS-ów do klientów o wygasających PUC.





